cut

BESLUTSÅNGEST. Klockan 16.00 sitter jag i stolen hos frissan och jag vet verkligen inte hur jag vill ha håret! Alla tre bilderna är tagna någon gång under detta år, och ja, mitt hår växer som ogräs - sjukt snabbt! Jag klippte mig hyffsat kort i början av sommaren och det är redan nästan lika långt som jag hade innan jag klippte mig kort (första bilden). Den mellersta bilden är tagen i helgen, så ni ser ju... Gah, jag har lite panik! Långt, kort, något mitt emellan? Tycker det är lika jobbigt att gå till frissan varenda jävla gång. Jag kommer nog bestämma mig i sista sekund. Hjälp?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska satsa på att testa något nytt, page skulle du passa jättebra i :)

2011-11-16 @ 13:57:04

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0