fittingroom

TRE TING. Efter lektionen gick jag till Ringen en sväng. Hittade de två översta på h&m barn, silvertröjan var jag väldigt nära på att haffa, men när jag sen kom att tänka på att jag faktiskt lämnade tillbaka silvertröjan från gina tricot en gång i tiden så kanske det inte var så smart! Men fin är den iallafall och finns att köpa för dryga 200kr. Tips för alla som fortfarande kan shoppa på barnavdelningen (jag känner mig lyckligt lottad). Den virkade klänningen var helt underbar! Men jag önskar att jag hade hittat den i somras istället. Dojjan längst ner var grym! Hade jag haft mer pengar på kortet hade de fått följa med mig hem - LÄTT! De var så jäkla sköna, satt som guld på foten.
Kanske blir ett senare köp! Perfekta skon. Visar inköp senare.





Kommentarer
Postat av: Julia

Så fin spetsklänningen var! xx

2011-11-13 @ 13:01:06
URL: http://amilo.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0