när lördagen blir till söndag

AT NIGHT. Åh, jag vet inte vad jag gör uppe. Är ju som jag kanske inte har nämnt än, hemma i Mariefred hos familjen över helgen. Och jag blir så rastlös märker jag - en riktig stadsbo? Fast det är ju så skönt att vara här också, där det är lugnt. Men kan inte riktigt varva ner, känner jag nu. Imorgon ska vi åka till Karolinska sjukhuset, där min kusin från Gotland är inlagd. Krångel med lilla livet hon har i magen! Ska bli roligt att se henne igen och den här gången med en säkert stor bulle på magen, fint! Efter det åker jag hem till min älskade igen. Ska försöka komma ihåg att knäppa en dagens imorgon till er, för just nu är min blogg så jävla tråkig rent ut sagt. Men det är mycket nu! Nej, nu ropar sängen. Blir något avsnitt av SATC innan jag blundar, tror jag. Godnatt.

Gala Gonzalez ser för övrigt jäkligt bra ut nedan!


SthlmStreetstyle

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0