welcome, salary!

MORSNING! Aah, jag är helt slut! Nacken och ryggen är paj - igen. Och jag är så trött! Har precis kommit hem från jobb och en shopping/fikadejt med min fina vän. Jag fick med mig ett assnyggt halsband hem, det får ni se imorgon, eller nått. Idag kom lönen direkt in på kontot, äntligen! Synd bara att så mycket försvinner direkt... Hittade några snygga vinterjackor idag som jag gärna vill ha, vi får se om det räcker och blir över! Imorgon är det nallens dag på jobbet, vilket betyder att alla ska ha pyjamas på sig - soft! Bara mysa runt i pyjamas ska bli jäkligt skönt. Nu - mat!



Kommentarer
Postat av: Meg

härlgt med löning!

2011-10-27 @ 13:25:21
URL: http://megs.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0