dagens höstiga

HEJ MÅNDAG. Hu, det var ett riktigt höstväder imorse och på förmiddagen idag, och jag kan berätta att det var väldigt jobbigt att gå upp när klockan ringde kvart i 6 i morse! Men blev betydligt gladare när jag fick träffa alla små glada frön på förskolan när jag kom. Nu blir det fortsatt jobb ett tag framöver, är så glad. Barnen höjer verkligen humöret och ger en energi, men de är också bra på att suga ur energi från en. Så här ser jag ut idag - halsduken är verkligen en räddare i nöden, såå mysig.

Jacka//Monki, Tights//H&M, Halsduk//Cubus, Boots//Skopunkten





Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Nähä? Sjukt bra ju! Åh, den måste jag försköka få tag i :)

2011-09-20 @ 06:56:10
URL: http://originalet.net
Postat av: becca

SV: Okej tack så mkt!! :) MYSIG HALSDUK!

2011-09-20 @ 11:31:09
URL: http://rebfre.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0