jag säljer, ni köper

TILL SALU. Jag kommer lägga upp lite kläder och skor här på bloggen, som ska bort! Börjar med dessa plagg. Om du är intresserad och vill köpa: Mejla mig på [email protected] OCH skriv tydligt vilket plagg du vill ha! Jag kommer att lägga upp några plagg i taget! Så stay tuned...



Plagg: Franstunika // Från: H&M // Stl: One size // Använd: 0 // Pris: 100 kr + frakt


Plagg: Linnekavaj // Från: Monki // Stl: XS/S // Använd: 0 // Pris: 100 kr + frakt



Plagg: Långklänning // Från: H&M // Stl: 34 // Använd: ca 3 // Pris: 100 kr + frakt



Plagg: Spetsklänning // Från: Bik Bok // Stl: XS/S // Använd: 0 // Pris: 100 kr + frakt



Plagg: Långkavaj // Från: Monki // Stl: XS // Använd: 0 // Pris: 150 kr + frakt


FLER PLAGG KOMMER...

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kram

2011-09-18 @ 18:35:11
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0