PREPARE FOR AUTUMN.

HÖGST UPP PÅ LISTAN. Nu har ju hösten kommit på riktigt. Mysigt tycker jag, men skippar gärna regnrusk!
Har gjort ett litet kollage på vad jag ska ut och leta efter härnäst. Några nyckelord för hösten; Stickat, skinn, mocka, skjortor och ärmlöst. Har helt fastnat för ärmlösa plagg! Tycker det är stilrent. Avklätt med påklätt. Ser nu hur mycket svart det blev.
Det är ett mysterium för mig - varför dras jag alltid tillbaka i det svarta när hösten närmar sig?
Finns kanske bara ett svar; för att svart är så sjukt snyggt. Tidlöst.


theoutnet,h&m,scorett,lagarconne,monki

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0