mina val från butik till provrum

DET BLIR BÄTTRE. Har haft en betydligt bättre dag idag än igår! Idag har solen skinit hela dagen och det har varit riktigt varmt - underbart. Efter skolan gick jag upp till mina kära gammelpäron och lunchade samt fikade, så mysigt! Sen mötte jag upp Simone för en fika och massa behövligt snack. På väg hem handlade jag, eftersom att mannen är på fotbollsmatch och det är jag som står för middagen ikväll. Hann förbi h&m en snabbis idag också, då jag promenerade till slussen från m&m. Hittade den här skinnvästen, ringarna och lite annat krafs som jag tog med mig in i provis. Blev inget köp, eftersom att jag i stort sätt har köpstopp. Så det är lite se (prova) men inte röra (köpa).
Tycker om västen, men är lite osäker. Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: neli

snyggt! i like it babe =)

2011-09-29 @ 20:42:25
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: sofia öberg

skinnvästen är ju gaaalen...

2011-09-30 @ 14:43:18
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0