yesterday's

HEJ PEOPLE. Oj, dagen blev väldigt spontan igår - inte som planerat. Men jisses, vad jag hade kul igår. Hela dagen gick jag på lyckorus! Det blev shopping igår med Alma, är sjukt nöjd med mina inköp, jag ska visa er sen. Som ni förstår blev det lite för sent för att fota dagens igår, tyvärr. Jag blev kvar i stan ända till midnatt. Vi bestämde oss för att äta middag tillsammans - sushi och vin blev det. Sen gick vi vidare till Lion Bar och tog en öl. Träffade min goda vän Erik och hans vänner där också, så det blev en till öl och massa skratt! Det var länge sen jag skrattade dubbelvikt, som jag och Alma gjorde igår. Guldvärt. Här är några bilder som knäpptes igår.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0