my friend alma

EN DAG FULL AV LYCKA. Idag fick jag äntligen återse min vän Alma som har varit och rest i Asien i 4 månader! Snacka om lyckorus. Vi gick till vårt stammisställe och åt sushilunch, sen blev det några svängar i butikerna tills det stängde - uuunderbart! Blev en del shopping för min del, vilket inte var tanken, men jag hittade så mycket fint och dessutom saker jag har velat ha länge. Efter jag hade träffat Alma uppstod dagens första besvikelse... Jag hade åkt hem och bytt om till träningskläder och var helt taggad på att ta en tur på löpbandet, men när jag kommer dit får jag inte komma in eftersom att dom skulle stänga! Protesterade lite snällt, då de inte skulle stänga förrän om 45 min. Men icke! Pissed... Men det får bli efter jobbet imorn! Idag var vi inne i H&M's nyrenoverade butik och fann världens finaste omklädningsrum. Jag smälte lite när vi entrade... Jag ville flytta in där haha! Och alltså ärligt, ser ni hur brun hon har blivit?! Kände mig som en riktig blekfis... Avis.


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0