ikea

FIX&TRIX. Hej på er! Idag har jag och mannen varit på IKEA och satt sprätt på mitt IKEA- presentkort, himla skoj. Jag drömde mig bort, som vanligt... Det finns så mycket man vill ha, men som än så länge bara finns i drömmarnas värld - tyvärr! När vi kom hem fick jag en kick och började dra ut hela garderoben, för att rensa och göra fint. Och OM jag gjorde snyggt! Nu har massa skit åkt upp på vinden och det är finare än aldrig förr. Nu är Niklas far över på besök, han är snickare, så han har hjälpt oss med att sätta upp hyllor på väggarna! Vi har ätit middag och fikat - väldigt trevligt såhär på en sketen söndag, som för övrigt har varit riktigt effektiv! Här får ni en dagens. Var så glad att jag kunde bära skinnjackan utan att frysa, våren jag är redo nu! Love


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0