wide pants

YES OR NO. Dessa vida byxor med hög midja är också ett Monkifynd. De hängde där med priset 60 kr på sig och jag var tvungen att se hur de skulle sitta på! Först visste jag inte om jag gillade dem eller inte, men tänkte sen på våren och hur man kan matcha dem snyggt, t.ex. med skinnjacka och klackar. Då tyckte jag att 60 spänn var en fis i rymden för dessa coola brallor. Dessutom får man ett snyggt ass i dem och det kan ju inte vara annat än fördelaktigt, eller? Haha. De här är kassa bilder faktiskt, men jag återkommer i vår när de kommer till användning! Vad tycker ni, snygga eller icke?



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0