yesterday's

ON A SUNNY SUNDAY. Såhär trippade jag runt på stan igår! Nu har jag bojkottat min fula tjockjacka och tog med den till jobbet, där den ska få stanna! Så nu har jag plockat fram vårjackorna - vårkänsla! Det må vara lite kallt still, men envis som jag är så fick det bli såhär. Nu är jag på väg hem från jobbet och jag tänkte köpa hem lite frukt och göra en fräsch fruktsallad, eftersom att min käresta ligger hemma och är sjuk. Jag är inte helt frisk jag heller, men jobbet har inte råd med fler hemmaliggandes just nu, så jag kör! Frukt kan ju alltid vara en hjälp på traven... Later


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0