i'm in pain

ORÖRLIG. Åh, vad jag tycker synd om mig själv just nu! Efter den långa arbetsdagen igår lyckades jag olyckligtvis sträcka ryggen och idag är jag en handikappad sängliggandes grönsak, typ... Jag kan inte sitta, ligga eller gå utan att det smäller. Känns som att djävulen har spetsat mig eller nått. Jag vet inte riktigt hur jag lyckades, men jag antar att det beror på en jävla massa tunga lyft som lyfts på fel sätt, ungarna växer ju och därmed lägger de på sig några kilon. Damn it, detta suger, jag som bara vill jobba nu. Nu har jag gnällt av mig lite, vilket i och försig inte hjälper det onda, men jag får hoppas det blir lite bättre när min man kommer hem och dränker mig med tigerbalsam! Fred ut.




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0