it has been a perfect day

18 MONTHS. Idag har jag och min bättre hälft varit tillsammans i 1,5 år! Jag var uppe tidigt imorse, men lät mannen sova ut, så jag gick och handlade färsk frukost som jag kom upp med.
Sen firade vi med att köpa med oss vin och picknick för att sen åka ut med färjan till Djurgården. Vi gick in på Skansen och satte oss först och smaskade lite, för att sen kolla på djuren. Efter det satte vi oss igen för att mysa, äta & njuta av det underbara vädret.
Nu är jag helt slut i huvudet, det bara dunkar... Men vår dag är inte slut än, ikväll blir det mer mys framför en bra rulle! Just nu är jag lyckan själv, är så förbannat lycklig och kär!

Jag älskar min Niklas!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0