luckiest girl in the world

CELEBRATION. Idag är det 2 år sedan jag och min älskade Niklas blev ett par! Kommer ihåg den kvällen så väl, det ögonblicket jag frågade "är det vi nu?" och han svarade "ja". Den lyckan! Tiden har bara runnit iväg och här är man, två år senare - fortfarande lika kär och lycklig! Den känslan går inte att bestiga. Detta har vi firat med presenter, oxfilé och Amaronevin. Jag är så himla, himla lycklig med den här mannen. Han får mig att känna som att jag är den enda tjejen i världen! Jag älskar dig innerligt <3


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Grattis :)

2012-12-23 @ 16:59:52
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0