red light

HOME. Tyvärr lyckades jag trampa snett i en trappa i helgen, vilket resulterade i en stukad fot - som för övrigt inte har hänt mig sen jag tränade gymnastik... Så himla typiskt! Hade ingen linda hemma heller, så den fick bli svullen och stel. Dock är det bättre nu, men har sjukskrivit mig från jobbet idag & imorn för att vara på säkra sidan. Som vanligt när jag är hemma (för att egentligen vila) så blir jag så fruktansvärt rastlös. Så idag satte jag upp en ny inköpt ljusslinga runt sängen och möblerade om lite. En aning halt, men jag blev sjukt nöjd! Undrar mest om mannen känner igen sig när han kommer hem, hihi.


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0