dagens outfit

IKEA. Idag begav vi oss till IKEA, jag och min sambo. När vi kom dit ville man nästan vända igen, jag menar löningshelg - det säger allt! ALLA är där, för folk har inget bättre för sig... Så det blev tyvärr ingen njutsam tur där, jag som annars älskar IKEA och brukar gå runt på varje avdelning. Idag sa jag till Niklas, "vi tar det vi mest behöver, sen drar vi fort som fan". Haha! Man blir bara så irriterad när man inte kan gå ett steg utan att gå in i någon eller att dom bokstavligen trampar över en... I alla fall, vi fick med oss lite fint och nödvändigt hem och vi har fixat lite nu, så det känns inte så purket trots allt! Nu blir det söndagsmys och snart är det Solsidan, yeeey!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0