day of today

UNREAL. Ja, som jag nämnde igår har det vart en mindre brand på mitt jobb, alltså på förskolan. Så imorse var det möte med cheferna och sen har dagen bestått av planering, planering och åter planering... Helt galet och ofattbart! Vi kommer nu att förflyttas ett tag, så nu är det bara fix för flytten som gäller, vi måste t.ex. köpa in allt det som blev skadat (och det är mycket). Jag är helt slut som artist! Imorgon blir det iallafall att spendera hela dagen på IKEA med inköpsgruppen. Inte mig emot. Nog om det för nu. Nu har jag precis kommit hem efter att ha hängt med min fina vän Alma. Det blev fika, en promenad på mitt fina Söder och en avslutningsöl på det. Mysigt! Här är en usel bild på dagens klädsel, väldigt casual, men jag älskar min nyinköpta stickade tröja! Enough said.


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0