don't you worry child

JOBBHELG. Lördag då, vilket betyder lite bakisjobb! Igår hade vi en AW efter allt slit på den nya förskolan vi startar om på. Kvällen slutade med att mågra av drog oss vidare in till stan för att dricka mer öl & dansa. Innan satt vi och hade det trevligt på en resturang vi hade bokat, där dom hade bästa asiatiska buffén jag någonsin har ätit! Helt sjukt gott.

Jag var iallafall hemma runt 3 inatt, men nu är det bara att ta nya tag. Montera, möblera och få så mycket som möjligt på plats! Det ska bli fint att skriva upp det här helgjobbet på ob och övertid, tjing! Det bästa av allt är att det bara tar mig 5 min att gå till jobbet numera. Lyx!
Här är en liten sneak på vad jag hade på mig igår.


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0