it's autumn for sure

OLD PIC. Här är en bild från förr förra hösten, gud vad tiden går snabbt! Saknar den fina hösten, jag hatar när det är grått och regnigt... Vill ha lagom kyla, solsken och fina löv på träden! Nåja. Just nu sitter jag framför tv:n, ensam och gäspar oavbrutet. Min sambo har åkt iväg med några vänner för att fiska över helgen, så nu är det självunderhållning som gäller! Trivs inte riktigt att vara ensam och sova i lägenheten när han inte är här... Men jag har iallafall bokat upp träffar med mina vänner i helgen, så känner mig inte så ensam trots allt. Ska visa en jättefin jacka jag provade idag - coming up!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0