on my mind

11 DECEMBER. Har legat på latsidan med bloggandet, jag vet. Men befarar att december månad och bloggen inte riktigt kommer att klaffa så bra. Men ska göra mitt bästa!
Här är en salig blandning av saker jag vill ha extra mycket just nu. Kraftiga reglar i taket har länge varit en dröm. Och med dessa idylliska inspirationsbilder, blir ju inte suget mindre... Det MÅSTE jag få någon dag! Sen är jag ute efter julkulor som INTE är så traditionellt juliga. Tycker att dessa hängen har sin charm också! Ett mobilfodral i ull - åh så fint! Gungstolen saknar jag verkligen. Hade en i mitt flickrum, men när jag har nämnt det för min man får jag ofta gensvaret att jag inte är 70 år gammal, haha. 



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0