great start of the week

MONDAY. Jag har haft en sån bra måndag idag. Alla på jobbet är tillbaka från ledighet, samt alla barn och det har varit sån glädje och bra stämning idag! Har känt mig pigg och glad hela dagen, en måndag blir inte bättre än så. Slutade halv 6, åkte förbi och handlade på vägen hem och lagade sen middag (som blev asgod) till mig och min sjuka man. Nu har vi avverkat Sveriges mästerkock och snart blir det sängen för min del. Där har ni min måndag och här har ni två bilder på mig och min älskling på nyår (det togs över 300 bilder den kvällen med min kamera, så det lär inte vara de sista bilderna jag lägger upp). Love!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0